Wednesday, June 29, 2011

separuh jiwa mati buat saat ini!!!



asalamualikum

sedih sangat cincin tunang saya hilang !!!

video

the story: pagi semalam saya nak g keje sy pakailah cincin x ingat nk buka ...sampai tempat keje baru perasaan sy pakai cincin so buka la faham2 je la kalau keje hotel lagi pulak tu keje kat kitchen x leh pakai barang kemas..so letak la dalam beg....dengan dah lambat cepat2 la tutup loker..mase tinggalkan loker tu hati rase memang x sedap...tapi nk cepat punye pasal..g la masuk keje...tibe time rehat nak solat tgk loker dah terbuka...YA ALLAH s.w.t...ape lagi terus cari tgk2 takot ade benda hilang...last2 tgk cincin x ade...badan dh rase nk pitam je...org tua2 dulu ckp kalau cincin hilang ade petanda x baik nk belaku..tapi mintak2 la ini satu pertunjuk yang baik nk berlaku...sterss sangat 2..

moga2 cinta kami kekal hingga ke alam rumah tangga
dunia dan akhirat amin..

sory gambar agak suram mcm muke saye buat mase ini

tekanan darah rendah :doktor ckp kat sy tadi...sy sedih bile ad benda yg sy syg hilang dgn kelip mata je..sory sgt..moga2 ada hikmah yg baik amin..

doa sy sebelum tido..moga2 dapat balik cincin tunang saye n mintak2 x akan jadi ape yang x baik...aminnnn..

Saturday, June 25, 2011

haPPy beRdaY dEar ~__^

ASSALAMUALIKUM n salam 1 MALAYSIA

hai semua...*^^^haha adakah anda semua sihat....moga2 semua pembaca berada dalam keadaan yang sihat selalu..^^

fokus pada tajuk utama>> gambar di atas menunjukkan seorang budak tecik yang comel (adik bongsu saya)

nama dia NOOR SABARINA BT OTHMAN baru beusia..34tahun - 20tahun =14tahun haha seje jek gurau...masih bersekolah di sekolah menegah kebangsaan s.serdang...seorang budak suke mendiamkan diri susuh sekali untuk bersuara takut nnti terkeluar biji emas dari mulot nye..haha..ye ini memang keyataan!!! x tipu..hidup dan mati hanya mengadap laptop sahaja...sebab tu la dalam family kami dia sorang je la yang paling kurus
tapi adik aku sorang bersukan tapi kat sekolah je la kat umah sukan dia FB je...x pun games.x pun cite korea lepas tu gelak sorang dpn laptop mcm gilllooo di buat nye tgkk..tu je balik2

ok la tu sahaja info tentang aku ku yang di sayangi kak mu haha berapa panjang daahhh...

Happy berday sabarian othman

wish: belajar rajin2 ..nnti leh masuk universiti
jangan selalu sgt mengadap laptop ko n gelak mcm nk gilae x pasal nnti abah pening kepala asalll dgn anak ak sorang ini.

PMR nnti buat elok2 dapatkan 8A amin!!^___^

cube buka mulut selalu supaya orang lain x cakap yang ko ini sombong atau erti kata lain simpan suara emas ko tu..k...

k la aku doakan semua yang baik2 sahaja untuk adik tecik ak ini..





nk jugak gambar kite haha ^____^

^lompat la setinggi2 wahai adik ku...seperti mana ko melompat kegembiraan mase dapat keputusan exam nnti...^

sekian

bye!!