Monday, June 7, 2010

dUgAAn~

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

BERMAIN DI MINDA ^%+=



kesempitan hidup yang di alami.....oleh ku sekarang ni...aaahhhhh benci-benci dengan kak koperasi ni x nak bagi baju chef....dah la nk pakaI..untuk kelas kitchen....EEEEhhhhhh GERAM SANGAT

TERPAKSE BELI BAJU UNTUK SEMENTARA.......nk dapat baju........e4eeeeeeeehhhh geram macam nak bakar je koperasi ptPL...shah alam
...ini....

terpakse beli baju....habis duit aku minggu ni...nak makan pun kena pikir banyak kali....

nasib kat giant kat shah alam ade baju yang aku nk pakai....harga pun boleh tahan jagak...

bila nk dapat duit PTPN.....DUIT dah habis ni...
bAJU NI RM 10.00.....NASIB MURAH kalau kak kat koperasi tu x buat hal x de beli baju ni...@_@

tudung ni x pe sebab nnti nak pakai dangan baju chef.....nasib la aku ni pandai tawamenawa ni an....dapat la RM20.00
SELUAR HITAM rm 30.00....maklumat kepada sesiapa yang hendakan pemegang/peyangkut baju free....serperti gambar di belakang ni....(name aku cyiera name di facebook)jangan marah nye....tapi nak gelak sikit....muhhahahaa....10000xxxxx

ade lagi gambar kasut yang harga dia...mahal nk mampus....RM 45.99.....NI OVER BAJET....

HABIS DUIT MAKAN AKU UNTUK MINGGU NI.....

SEDIH NYE....@_~....



No comments:

Post a Comment